Alla inlägg den 9 februari 2013

Av ettlivmedangest - 9 februari 2013 02:19

att inte kunna sova är så otroligt kul.. förra natten somna jag inte försen ca 7 på morgonen.. å jag hade inte sovit många timmar natten innan heller. tankarna snurrar runt i skallen så de känns som att man sitter i ett rum med ca tusen människor som pratar samtidigt. allt i en enda röra..
försöker att inte tänka på nått över huvudtaget men de gör saken nästan värre.. jag önskar allt kunde vända nu. önskar att jag kunde ta tillbaka dom tre sista åren.. men jag gav bort dom till en person som bara förstörde.. trodde jag skulle bli fri när jag avslutade förhållandet.. men han högg sig kvar...han är fortfarande kvar.. kvar genom ångesten, kvar genom känslan att återigen blivit sviken.. jag berättade allt som hänt mig och genom de så tröck han ner mig ännu mer.. han finns kvar genom rädslan för att vara hemma själv. han finns kvar genom rädslan att inte våga gå ut själv. jag vågar inte ens festa å ha kul med mina kompisar i min egen hemstad.. han finns ju alltid där.. jag nekar alla å säger jag mår bra. jag ljuger för alla.. ljuger för mig själv.. vill inte vara rädd. är inte rädd.. jo jag är rädd.. livrädd varje dag.. räddräddrädd..
men jag har en anledning till att inte ge
upp. jag har en anledning till att inte låta honom vinna. jag är starkare än honom.. jag har flera anledningar. mina vänner...dom som stöttar mig i alla lägen. hjälper mig framåt. min familj som alltid finns där. och den största anledningen till att jag inte ger upp.. den ser jag varje gång jag tittar på mina bröders barn. jag tänker vara stark för dom. visa dom att ingen får trycka ner dom. visa dom att aldrig sluta kämpa. Jag kommer aldrig ge upp när de gäller er å därför tänker jag inte ge upp nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards