Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

sömnlöst igen..

Av ettlivmedangest - 21 februari 2013 05:01

jag kan inte sova.. fått lugnande som jag ska ta på kvällen när jag ska sova och när jag får en ångestattack.. har tagit en lugnande.. de hjälper inte. igår fick jag ta två. elr ja de blir väl i förrgår med tanke på att klockan är 5 på morgonen nu..
jag känner att jag försvinner mer och mer. känner mig tom men ändå full av stress, panik, rädsla ja you name it.
jag orkar inte känna såhär längre. jag orkar inte må dåligt längre. jag vill kunna jobba, kunna kliva upp ur sängen, kunna vara glad utan att fejka de och utan att veta att i nästa sekund kommer jag vara ledsen igen. jag gråter, jag är stum, vill skrika, vill skratta,ja listan är lång. känner mig kluven. vet inte vad jag ska känna för att få mig må bättre. försöker släppa fram känslan å låta den komma. allt gör ont. varför? varför har jag hamnat här?
jag kan inte ens skriva längre. har inte ens ork till det.. godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ettlivmedangest - 9 februari 2013 02:19

att inte kunna sova är så otroligt kul.. förra natten somna jag inte försen ca 7 på morgonen.. å jag hade inte sovit många timmar natten innan heller. tankarna snurrar runt i skallen så de känns som att man sitter i ett rum med ca tusen människor som...

Av ettlivmedangest - 6 februari 2013 14:44

känslan av att man är otillräcklig.. att folk inte tror man gör sitt bästa.. man skäms.. tycker man är värdelös. tror att alla andra tycker illa om en. att dom blir less på att man inte dyker upp fast man ska. Det är inte sant. Självklart finns det e...

Av ettlivmedangest - 5 februari 2013 15:29

ja då har en ny blogg fått kommit till världen. Denna bloggen kommer till stor del handla om mig och min ångest. jag ville starta denna bloggen av flera anledningar men dom största anledningarna är att jag vill visa andra som sitter i samma eller lik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards