Alla inlägg den 5 februari 2013

Av ettlivmedangest - 5 februari 2013 15:29

ja då har en ny blogg fått kommit till världen. Denna bloggen kommer till stor del handla om mig och min ångest. jag ville starta denna bloggen av flera anledningar men dom största anledningarna är att jag vill visa andra som sitter i samma eller liknande situation som jag att man inte är ensam. Det är fler som mår dåligt och vi kan hjälpa varandra att må bra.
Denna bloggen kommer också att fungera som en dagbok för mig där jag
kan skriva ut alla min känslor och tankar. Jag kommer vara anonym och kommer heller inte skriva ut äkta namn eller hela namn i respekt för min familj och mina vänner.
om ni vill kommentera så tänk innan ni skickar iväg kommentaren. Det är inte bara jag som kommer läsa dom utan även många andra. kritik kan jag ta men ren elakhet och idioti kan ni hålla för er själva.
Ni får jätte gärna ställa frågor och dela med er av era erfarenheter. Tillsammans är man alltid starkast.

xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards